V košíku nejsou žádné položky.

Zkusit
  • 14denní záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečný nákup
  • Prodej na splátky
Rozhodnutí o koupi běžeckého pásu

Rozhodnutí o koupi běžeckého pásu

Nákup běžeckého pásu může být výbornou investicí, která vám umožní skvělý kardio trénink v pohodlí vašeho domova. Než takový stroj zakoupíte, měli byste prozkoumat trh, abyste si vybrali ten správný model právě pro vás.

Uživatel, požadavky na prostor a cena

Rozhodli jste se koupit běžecký pás. Nyní si musíte vybrat ten nejlepší podle vašich požadavků a rozpočtu.

Cena: nejdříve se rozhodněte, kolik můžete investovat. Dostanete za své peníze přesně takový, který chcete. Nejlepší modely s pokročilými funkcemi zajišťují dokonalou stabilitu a komfort a mohou stát až tisíce Eur, zatímco základnější typy, nemotorizované běžecké pásy stojí méně než 200 €.

Kdo bude běžecký pás používat: běžecké pásy jsou perfektní pro každého, od naprostých začátečníků, starších osob, které potřebují zlepšit své kardio zdraví, novopečených maminek, které se potřebují dostat zpět do formy, až po trénované atlety, kteří potřebují nahradit svůj trénink třeba za špatného počasí.

Vyberte si běžecký pás podle jeho uživatele. Pokud má uživatel nadváhu je maximální nosnost velmi důležitá, vyšší člověk bude potřebovat pás s delší běžeckou plochou, zatímco uživatelé se zdravotními problémy budou chtít běžecký pás se senzory srdečního tepu nebo měkčí běžeckou desku pro ochranu kloubů.

Požadavky na prostor: běžecké pásy jsou k dostání v různých velikostech – pokud máte málo místa, zvolte kompaktní model. Pokud jej budete používat pro těžší trénink, zvolte větší s větší běžeckou plochou, která vám zajistí více místa. Mnoho běžeckých pásů mají také skládací design, díky němuž je můžete snadno uložit do rohu a ušetřit mnoho místa.

Účel použití: pokud chcete používat běžecký pás na lehčí trénink – jogging nebo chůzi, bude vám stačit základní model. Pokud budete chtít skutečně trénovat, pak budete potřebovat lepší stroj s širším spektrem rychlostí.

Cíle tréninku: zhubnout, vytvarovat tělo a zlepšit své kardio zdraví

Běžecké pásy jsou populární, protože nabízejí přirozené aerobní cvičení, které je velmi prospěšné pro zdraví. Trénink na běžecké, pásu umožňuje dosáhnout řady cílů - je ideální na hubnutí, zlepšení fyzické kondice a kardio kondice. A toho dosáhnete za pouhých 20 minut tréninku denně.

Cvičení na běžeckém pásu aktivuje celé vaše tělo, pomáhá vám spálit až 900 kalorií za hodinu, tvaruje vaše stehna a hýždě. Zároveň je skvělý pro váš oběhový systém a plíce, snižuje riziko infarktu, zlepšuje poměr cholesterolu, snižuje krevní tlak, snižuje riziko vzniku diabetu a osteoporózy, zmírňuje stres, zpomaluje účinky stárnutí a další.

Zpět k základům - choďte, klusejte a běhejte s důvěrou u vás doma

Běžecké pásy jsou úžasné stroje, které vám nabízejí možnost projít se nebo proběhnout u vás doma. Umožňují efektivní aerobní trénink za jakéhokoli počasí v pohodlí vašeho obývacího pokoje. Mnoho modelů nabízí i intervalové tréninkové programy, které udělají cvičení ještě efektivnějším a zajímavějším.

V druhé části nákupní příručky běžeckého pásu vám pomůžeme vybrat mezi jejich různými druhy a vlastnostmi, které nabízejí, ten správný typ běžeckého pásu právě pro vás.